سخنگوی شورای شهر تهران از انتخاب روسا، نائب رئیسان و مخبرین کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تهران خبر داد.

شورای شهر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا نادعلی در تشریح تعیین روسای کمیسیون های تخصصی شورای شهر تهران گفت: در کمیسیون برنامه و بودجه به اتفاق آراء اعضای کمیسیون محمد آخوندی به عنوان ریاست کمیسیون، ناصر امانی به عنوان نایب رئیس و میثم مظفر به عنوان مخبر کمیسیون انتخاب شدند.

همچنین در کمیسیون شهرسازی و معماری بر اساس آرای اعضا کمیسیون مهدی عباسی به عنوان رئیس کمیسیون، جعفر شربیانی نائب رئیس و مخبر کمیسیون تعیین شدند. همچنین کمیته شهرسازی و کمیسیون فرعی مسئولیتش بر عهده آقای شربیانی و مسئولیت دو کمیته معماری و طرح های شهری و کمیته بافت های فرسوده و تاریخی بر عهده مهدی عباسی گذاشته شده است. در این کمیسیون مهدی چمران حضور نیز دارند اما با توافق خودشان و سنت ادوار گذشته در هیچ کمیسیونی رئیس و نایب رئیس نشدند و در کنار اعضای کمیسیون هدایت را بر عهده دارند.

نادعلی ادامه داد: در کمیسیون سلامت و محیط زیست نیز بر اساس رای اعضا آقای مهدی پیرهادی به عنوان رئیس و مهدی بابایی به عنوان نائب رئیس و سوده نجفی به عنوان مخبر کمیسیون انتخاب شدند. مسئولیت کمیته محیط زیست و خدمات شهری با مهدی پیرهادی، مسئولیت کمیته ایمنی و مدیریت بحران و کمیته حفاظت و صیانت از باغات با مهدی بابایی و مسئولیت کمیته سلامت نیز بر عهده خانم سوده نجفی خواهد بود.

وی تاکید کرد: در کمیسیون نظارت و حقوقی نیز بر اساس رای اعضا مهدی اقراریان به عنوان رئیس و نرجس سلیمانی به عنوان نائب رئیس و مخبر کمیسیون انتخاب شدند.

کد خبر 623830

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha